سايت‌هاي شرط‌بندي و كاري كه ما مي‌توانيم انجام دهيم

اخبار و اطلاعات جديد صنعت ساختمان را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

سايت‌هاي شرط‌بندي و كاري كه ما مي‌توانيم انجام دهيم

۳۰ بازديد

اگر درباره فضاي مجازي بياموزيم و قوانين تجارت ، ارتباطات ، تجارت و روابط اجتماعي خود را به درستي تنظيم كنيم ، شايد برخي از سايت هاي شرط بندي در قلب تجارت فضاي مجازي چندان پر رنگ نباشند. فضاي مجازي فضايي است كه هميشه به عنوان يك فرصت در نظر گرفته مي شود و اين …

سايت‌هاي شرط‌بندي و كاري كه ما مي‌توانيم انجام دهيم https://dibarooz.ir/سايت‌هاي-شرط‌بندي-و-كاري-كه-ما-مي‌تو/ ديباروز Sat, 19 Dec 2020 19:30:19 0000 عمومي https://dibarooz.ir/سايت‌هاي-شرط‌بندي-و-كاري-كه-ما-مي‌تو/ اگر درباره فضاي مجازي بياموزيم و قوانين تجارت ، ارتباطات ، تجارت و روابط اجتماعي خود را به درستي تنظيم كنيم ، شايد برخي از سايت هاي شرط بندي در قلب تجارت فضاي مجازي چندان پر رنگ نباشند. فضاي مجازي فضايي است كه هميشه به عنوان يك فرصت در نظر گرفته مي شود و اين …

اگر درباره فضاي مجازي بياموزيم و قوانين تجارت ، ارتباطات ، تجارت و روابط اجتماعي خود را به درستي تنظيم كنيم ، شايد برخي از سايت هاي شرط بندي در قلب تجارت فضاي مجازي چندان پر رنگ نباشند.

فضاي مجازي فضايي است كه هميشه به عنوان يك فرصت در نظر گرفته مي شود و اين فرصت از ديدگاه كاربران آن يك فرصت تلقي مي شود ، اگر نگاهي به سمت و سوي كاربران ايراني به سمت فضاي مجازي مانند اينستاگرام ، تلگرام و واتس اپ بيندازيم متوجه مي شويم كه در ايران هيچ عامل فرهنگي در نحوه ايجاد كاربر ايراني وجود ندارد. شرايط و علايق او ، اما اين يك فضاي كاملاً وحشي است كه امروزه در دنياي مجازي از نظر كاربران و از نظر مقامات فرهنگي كشور تهديد محسوب مي شود. .

تا زماني كه نگاه متولي فرهنگي به رسانه هاي ارتباطي مانند شبكه هاي اجتماعي صرفاً مبتني بر تهديد باشد ، اين بدان معناست كه وي هيچ گونه تعهدي براي ورود ندارد و در اينجا فضا به عرصه فتح براي جذب جوانان تبديل مي شود. كساني كه درگير بيكاري و فقر هستند.

بسياري از اين افراد كه در شبكه هاي اجتماعي كار مي كنند از تعداد زيادي فالوور خود درآمد كسب مي كنند و اينكه يك خواننده تا 5 ميليون فالوور دارد و يك پست اينستاگرام به 1 ميليون بازديد كننده مي رسد براي افراد مشهور كاملاً طبيعي است. .

اين فرصتي براي شركت هاي تبليغاتي براي درآمدزايي است و هر دو طرف آنچه را كه مي خواهند يعني سود و بازده به دست مي آورند و در اين بين سايت هاي شرط بندي بايد به نزديكترين افراد به بيكاري و مشكل وارد شوند. و انحراف اجتماعي مبارزه مي كند.

اين گروه از جامعه براساس الگوها و تمرينات مورد تشويق گروهي از افراد قرار نمي گيرند كه نمي توان آنها را سلبريتي ناميد و با ايجاد يك سري فضاهاي غير قابل تصور خود را در معرض رفتارها و گفتارهاي نامناسب و نامتعادل و همچنين فضا قرار مي دهند. از مجازي و اينستاگرام هر دو براي كسب درآمد و كسب درآمد استفاده مي شود و در اينجا يكي از مواردي كه مي توان از اين طريق ارتباط برقرار كرد و تبليغ كرد همان سايت هاي شرط بندي بدون دردسر و كم هزينه است.

با اين طرز تفكر و نگاه ، اين فضاي فرهنگي افسار گسيخته كه به هيچ چيز متصل نيست ، و اين بيكاري گسترده ، به ايجاد يا استفاده از اين سايت ها كشيده مي شود.

در گذشته براي خوانندگان و مشاهير در دنيا راهي براي تأمين معاش وجود نداشت جز ارائه هنر و كار با هنرشان در محيط ، اما امروز يك قدرت رسانه اي افسار گسيخته به نام فضاي مجازي بر جهان حكمراني مي كند. او اين كار را پيدا كرد ، هم براي آن خواننده مشهور كه به شهرت جهاني رسيد ، هم براي يك فرد مشهور در اين كشور ، يا براي شخصي كه به نوعي خود را در معرض انبوهي از رفتارهاي نامتعارف قرار داد.

فضاي مجازي سخت ترين قضاوت ها و قضاوت ها را درباره اشخاصي بيان مي كند كه اقتدار آنها به جوامع ، دولت ها و سياستمداران سراسر جهان منتهي مي شود. امروز يك رئيس دولت سخنان خود را توييت مي كند ، يا حتي مقامات ايالتي موضوعات بين المللي را از طريق فضاي مجازي منتشر مي كنند و اكنون فضاي مجازي كه تا ديروز محروم بود ، امروز به طور حتم قدرت و نفوذ خود را به جهان گسترش مي دهد و اثبات شده است.

بنابراين اين يك موضوع كاملاً غير طبيعي براي يك فرد مشهور نيست ، كه او نيز بايد به فضاي مجازي روي آورد و ديدگاه هاي ذهني و رواني خود را در فضاي مجازي تخليه كند.

در واقع تنها چيزي كه مي توان گفت اين است كه جدا از محكوم كردن افراد ، عدم نظارت و تنظيم رفتارهاي اجتماعي و فرهنگي در فضاي مجازي ، بيكاري و درآمد پايين نيز يكي از دلايل فراگير شدن اين سايت هاي شرط بندي است.

57245

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.