ساخت ويلا در دماوند

اخبار و اطلاعات جديد صنعت ساختمان را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

ساخت ويلا در دماوند

۱۰ بازديد

هر آنچه كه بايد در مورد اجراي سقف شيرواني در منطقه دماوند بدانيم همانطور كه مي دانيد امروزه ويلاهاي زيادي جهت گذراندن زمان تعطيلات و همچنين اقامت گردشگران كه البته بيشتر در مناطق خوش آب و هوا و مناطقي كه داراي بارندگي زياد هستند، مانند شمال كشور و منطقهٔ لواسانات و دماوند ساخته مي‌شوند. اين …

منبع :
ساخت ويلا در دماوند

ساخت ويلا در دماوند https://northvilla.ir/service/ساخت-ويلا-در-دماوند/ https://northvilla.ir/service/ساخت-ويلا-در-دماوند/#respond ويلاشمال Fri, 22 Jan 2021 09:22:27 0000 خدمات ما ارزانترين روش ساخت ويلا زمين ساخت ورقه اي ساخت و ساز ساخت و ساز در زمين هاي شيبدار ساخت ويلا ساخت ويلا با اسكلت فلزي ساخت ويلا با بلوك سيماني ساخت ويلا با قوطي فلزي ساخت ويلا در زمين شيب دار ساخت ويلا در شيب تند قيمت هر متر مربع ساخت و ساز وسايل ساخت و ساز ساختمان https://northvilla.ir/?p=147

هر آنچه كه بايد در مورد اجراي سقف شيرواني در منطقه دماوند بدانيم همانطور كه مي دانيد امروزه ويلاهاي زيادي جهت گذراندن زمان تعطيلات و همچنين اقامت گردشگران كه البته بيشتر در مناطق خوش آب و هوا و مناطقي كه داراي بارندگي زياد هستند، مانند شمال كشور و منطقهٔ لواسانات و دماوند ساخته مي‌شوند. اين …

منبع :
ساخت ويلا در دماوند

هر آنچه كه بايد در مورد اجراي سقف شيرواني در منطقه دماوند بدانيم

همانطور كه مي دانيد امروزه ويلاهاي زيادي جهت گذراندن زمان تعطيلات و همچنين اقامت گردشگران كه البته بيشتر در مناطق خوش آب و هوا و مناطقي كه داراي بارندگي زياد هستند، مانند شمال كشور و منطقهٔ لواسانات و دماوند ساخته مي‌شوند.

اين ويلاها بيشتر در مناطقي ساخته مي‌شوند كه داراي بارش برف و باران زياد هستند. بنابراين سقف اين ويلاها بايد با ساير ساختمان‌هاي مناطق ديگر متفاوت باشند، به گونه‌اي كه بارش زياد برف باعث سنگيني سقف و ايجاد خسارت ناشي از آن نشود. از اين رو براي جلوگيري از بروز اين چنين حوادث و خساراتي، طراحان از سقف‌هاي شيبدار شيرواني براي سقف‌هاي ويلاها استفاده مي‌كنند.

اجراي سقف‌هاي شيرواني در دسته سقف‌هاي شيبدار قرار دارند و به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه در هنگام بارش برف و باران به دليل زاويه شيبي كه در آنها وجود دارد، برف از روي سقف به طرف پايين سرخورده و در نهايت بر روي زمين مي‌ريزد و اين موضوع از نشستن برف و ايجاد سنگيني برروي سقف جلوگيري كرده و مانع تخريب و ايجاد خسارت به سقف شيرواني يا ويلا مي شود.

طراحان و سازندگان اجراي سقف ويلاها، اين سقف‌هاي شيرواني كه نوعي سقف شيبدار هستند را براي ساخت ويلاها مناسب مي‌دانند.

اجراي سقف شيرواني در منطقه دماوند طراحي و اجراي سقف شيرواني در مناطق سردسير، باراني و برفي

طراحي و اجراي سقف شيرواني

سقف‌هاي شيرواني شكلي سه گوش را به نماي سقف ويلا مي‌دهند. امروزه سازندگان اجراي سقف شيرواني ويلاها از سقف‌هاي شيبدار به ويژه سقف‌هاي شيرواني در مناطق سردسير، باراني و برفي به دليل اين ويژگي كه ديگر نيازي به برف روبي نيست و باعث جلوگيري از نفوذ آب باران مي‌شود، استفاده مي‌كنند. شايد اين سؤال هم براي شما پيش آمده باشد كه شيب اين سقف‌ها چقدر است؟

شيب به كار رفته در سقف‌هاي شيرواني چند درجه است؟

شيب به كار رفته در سقف‌هاي شيرواني بين ۳۵ الي ۵۰ درجه مي‌باشد. طراحي و شيب مناسب اين نوع سقف ها استفاده از آنها را براي پوشش سقف ويلاها در مناطق برفي و باراني مناسب‌تر كرده است.

تفاوت سقف شيرواني با سقف‌هاي عادي ساختمانفوايد اجراي سقف شيرواني نسبت به سقف‌هاي عادي ساختمان

فوايد اجراي سقف شيرواني نسبت به سقف‌هاي عادي ساختمان

سقف‌هاي شيرواني براي آب و هواي برفي و باراني مناسب و در مقابل سرماي شديد فصل زمستان مقاوم هستند. همچنين براي مناطق ديگر با آب و هواي گرم نيز از آنها استفاده مي‌كنند، زيرا اين سقف‌هاي شيرواني شيبدار در مقابل نور شديد افتاب نيز مقاومت خوبي دارند.

از خصوصيات ديگر اين سقف‌ها مقاومت در برابر آتش سوزي است. جنس اين سقف‌ها از مقاومت بيشتري در برابر آتش سوزي برخوردار مي‌باشد.

سقف‌هاي شيرواني داراي رنگ بندي‌هاي بسيار زياد و زيبايي هستند و نكته مهم‌تر اين كه اين رنگ‌ها بسيار با دوام هستند و با بارش برف و باران و تابش شديد نور خورشيد به راحتي از بين نخواهند رفت. در سقف‌هاي ديگر امكان استفاده از تركيب رنگ‌هاي كمتري وجود دارد.

سقف شيرواني ويلا در منطقه دماوند الزام اجراي سقف‌هاي شيبدار شيرواني در مناطق ويلايي

الزام اجراي سقف‌هاي شيبدار شيرواني در مناطق ويلايي

اين سقف‌ها قابليت نصب بر روي انواع سازه‌هاي گوناگون را دارند و جنس سازه به كار رفته نيز مهم نيست، چرا كه قابليت نصب بر روي سازه‌هاي چوبي و فلزي وجود دارد.

موضوع مهم ديگر در اين سقف‌هاي شيرواني آن است كه اين سقف‌ها داراي وزن خيلي سبكي هستند، اما بر خلاف تصور مقاومت و ايمني بالايي در برابر زلزله دارند. علاوه بر ويژگي‌هاي فوق كه در مورد ايمني بالايي اين سقف‌هاي شيرواني ذكر كرديم، موضوع مهم ديگر طراحي منحصر به فرد و زيبايي آن‌ها مي‌باشد كه اهميت بسيار زيادي در بحث زيباسازي نماي ويلا دارد.

سقف‌هاي شيرواني در انواع مختلفي ساخته مي‌شوند كه از جمله آن‌ها مي‌توانيم به مواردي همچون سقف‌هاي ويلايي كلاسيك اشاره كرد.

مزاياي اجراي سقف شيروانينصب آسان، قيمت مقرون به صرفه و تنوع در رنگ بندي از جمله مزاياي اجراي سقف شيرواني مي باشد

مزاياي اجراي سقف شيرواني

موضوع جالب توجه اين است كه براي ساخت سقف‌هاي ويلايي به صورت شيرواني، ابتدا از گل و بعدها از محصولات سيماني استفاده مي‌شد تا اين كه با پيشرفت تكنولوژي و صنعت، ورق‌هاي گالوانيزه طرح دار براي ساخت سقف‌هاي ويلايي به كار گرفته شد.

يكي از معيارهاي مهم براي سازندگان ويلاها بحث هزينه‌هاي ساخت و ساز است. خبر خوش اين است كه اين سازندگان اگر تصميم به استفاده از سقف‌هاي شيرواني ( با همه مزايايي كه به آنها اشاره كرديم ) دارند، نبايد نگران هزينه‌هاي اين سقف‌ها باشند. زيرا اين سقف‌ها به نسبت ديگر سقف‌ها در قيمت‌هاي بسيار مناسب و به صرفه در اختيار آنها قرار مي‌گيرند و هزينه‌هاي آنها را بسيار كاهش مي‌دهد. هزينه‌هاي خريد محصول و همچنين زيرسازي مورد نياز براي سقف‌هاي ويلايي به شدت كاهش يافته است.

يكي ديگر از مزاياي استفاده از سقف‌هاي ويلايي آن است كه مدت زماني كه ما براي نصب اين سقف‌ها نياز داريم، بسيار كم مي‌باشد. همچنين تنوع زيادي كه در طراحي و رنگ بندي اين سقف‌ها استفاده شده است، اين امكان را براي خريداران و سازندگان فراهم مي‌كند تا قدرت انتخاب بيشتري داشته باشند.

كاربرد سقف‌هاي شيبدار شيروانيسقف‌هاي شيبدار كاربردهايي از جمله پوشش سقف‌هاي سالن‌هاي ورزشي، سوله‌ها و كارخانه‌ها، پمپ بنزين، انبارها و خيلي از سطوح ديگر را دارند.

موارد گوناگون استفاده از سقف‌هاي شيبدار شيرواني

از سقف‌هاي شيرواني و شيبدار تنها براي پوشش سقف ويلاها استفاده نمي‌شوند. بلكه كاربردهاي ديگري از جمله پوشش سقف‌هاي سالن‌هاي ورزشي، سوله‌ها و كارخانه‌ها، پمپ بنزين، انبارها و خيلي از سطوح شيبدار نيز دارند. به دليل رنگ بندي‌هاي متنوع و همچنين وزن سبك اين سقف‌هاي شيرواني كه از جنس گالوانيزه هستند، هيچ محدوديتي براي پوشش هرگونه سقف و نصب برروي ديوار و نماي ساختمان و غيره ندارند.

با توجه به تمام اين مزايا كه در مورد سقف‌هاي شيرواني ذكر كرديم، اگر شما داراي ويلايي در شمال كشور و يا نقاطي ديگر مانند لواسان و دماوند و يا حتي سالن ورزشي و يا هر مكان ديگري هستيد كه نياز به سقفي دارد كه آن را در برابر هر گونه بارندگي برف و باران و يا تابش شديد نور خورشيد و غيره محافظت كند، با كارشناسان ما تماس بگيريد.

شركت ويلا شمال چه نوع سقف‌هاي شيرواني را به شما پيشنهاد مي‌دهد؟

  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار
  • انواع پوشش و متريال بام شيبدار
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار سنگي
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار چوبي
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار تركيبي
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار شينگل
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار دكرا
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار سفال
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار پرچين
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار آندوويلا
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار تايل تكي
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار ورق‌هاي
  • طرح سفال، شادولاين، ذوزنقه، سينوسي
  • انواع پوشش سقف‌هاي شيبدار فلزي
پوشش سقف شيرواني ويلااهميت انتخاب مناسب نوع پوشش سقف شيرواني ويلا با توجه به موقعيت جغرافيايي منطقه

اهميت انتخاب مناسب نوع پوشش سقف شيرواني ويلا

در نهايت زماني كه مي‌خواهيد براي ساختمان خود سقف مناسبي انتخاب كنيد، بايد در وهله نخست به تهيه ليستي از انواع پوشش سقف كه در منطقه آب و هوايي شما كاربرد دارند بپردازيد و نيز سقف‌هايي كه در چنين شرايطي آسيب پذير بوده و دوام نمي‌آوردند را بشناسيد.

به عنوان مثال اگر در محل زندگي شما برف و باران به طور شديد مي‌بارد، تند بودن شيب سقف باعث مي‌شود حجم بالاي برف به روي سقف ساختمان شما باقي نماند و به آساني از بام شما سرازير شود. با محدود كردن گزينه‌هايي كه پيش رويتان است مي‌توانيد به درك صحيحي از نيازهاي خود برسيد.

بايد ببينيد آيا فضاي بيشتري احتياج داريد يا ترجيح مي‌دهيد خانه‌اي مطابق با استانداردهاي حفظ محيط زيست بنا كنيد و در نهايت تصميم بگيريد چه سبكي و استايلي را انتخاب كنيد. تمامي اين نكات را به دقت مرور كنيد تا سرانجام به خانه رؤيايي خود دست يابيد.

منبع :
ساخت ويلا در دماوند

https://northvilla.ir/service/ساخت-ويلا-در-دماوند/feed/ 0

منبع :ويلا شمال مجري سقف ويلا در شمال
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.