سارقان سابقه‌دار در ايام نوروز از زندان مرخص نمي‌شوند

اخبار و اطلاعات جديد صنعت ساختمان را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

سارقان سابقه‌دار در ايام نوروز از زندان مرخص نمي‌شوند

۱۲ بازديد

ديباروز / زنجان رئيس دادگستري استان زنجان گفت: “سارقان سابق در ايام نوروز از زندان آزاد نمي شوند.” به گزارش روابط عمومي مقام قضايي استان زنجان ، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نيراكي در جلسه مشترك شوراي پيشگيري از وقوع جرم و شوراي حمايت از حقوق بيت المال در امور ملي اراضي و حمايت از حقوق …

سارقان سابقه‌دار در ايام نوروز از زندان مرخص نمي‌شوند https://dibarooz.ir/سارقان-سابقه‌دار-در-ايام-نوروز-از-زند/ ديباروز Tue, 16 Mar 2021 10:29:41 0000 استان ها https://dibarooz.ir/سارقان-سابقه‌دار-در-ايام-نوروز-از-زند/ ديباروز / زنجان رئيس دادگستري استان زنجان گفت: “سارقان سابق در ايام نوروز از زندان آزاد نمي شوند.” به گزارش روابط عمومي مقام قضايي استان زنجان ، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نيراكي در جلسه مشترك شوراي پيشگيري از وقوع جرم و شوراي حمايت از حقوق بيت المال در امور ملي اراضي و حمايت از حقوق …

ديباروز / زنجان رئيس دادگستري استان زنجان گفت: “سارقان سابق در ايام نوروز از زندان آزاد نمي شوند.”

به گزارش روابط عمومي مقام قضايي استان زنجان ، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نيراكي در جلسه مشترك شوراي پيشگيري از وقوع جرم و شوراي حمايت از حقوق بيت المال در امور ملي اراضي و حمايت از حقوق عمومي اظهار داشت: منطقه. : مبارزه با كرونا با تشكيل راهپيمايي ها باعث ناآرامي و ناامني شهروندان مي شود و پليس متخلفان را دستگير و به مقامات قضايي تحويل مي دهد. خودروهاي توقيف شده در اين رابطه قبل از پايان تعطيلات به وضعيت منتقل مي شوند و ما انتظار همكاري و همكاري از همه آژانس ها

وي بر لزوم نظارت و اقدامات پيشگيرانه براي مقامات مسئول در زمينه امور ملي اراضي در تعطيلات نوروز تأكيد كرد و افزود: در مناطق تجاوز به اراضي ملي و منابع طبيعي ، حفر چاه هاي غيرمجاز و برداشت غير مجاز از منابع آب زيرزميني ، تجاوز به مسيرهاي رودخانه و تغيير كاربري در اراضي ملي توسط ذينفعان و فرصت طلبان براي انعقاد يادداشت تفاهم بين واحدهاي موجود در سازمان بايد متولياني را براي نظارت و بازرسي از مستمر و منظم در نوروز منصوب كند.

اين مقام مسوول با تأكيد بر اينكه در ايام نوروز به سارقان سابق مرخصي داده نمي شود ، خاطرنشان كرد: محكومان جرايم مالي ناخواسته مي توانند در ايام نوروز به مرخصي بروند. وي همچنين از دادستان عمومي منطقه خواست تا همكاران قضايي و دادستان ها را در كليه حوزه هاي قضايي اعلام و دستور دهد كه سارقان سابق را در زندان ها آزاد نكنند و سارقان سابق عامل ايجاد هرج و مرج و برهم زدن امنيت عمومي و نظم عمومي را شناسايي كنند.

صديقي نيراكي از اعطاي مرخصي به تعداد زيادي از عوامل جرائم مالي ناخواسته كه در تعطيلات نوروز در معرض مرخصي قرار دارند ، خبر داد و گفت: “از اختيارات قانوني بايد طبق شرايط كرونا ويروس استفاده شود ، زيرا اين افراد تهديدي براي جامعه نيستند. و مي توانند در آغاز سال جديد و تعطيلات در كنار خانواده خود باشند.

رئيس دادگستري استان زنجان با الزام مقامات متولي به تأمين كالاهاي اساسي و مايحتاج مردم در پايان سال و نوروز ، توضيح داد: مقامات مسئول بايد كالاها و ملزومات لازم را در اختيار مردم قرار دهند و بر تأمين كالا نظارت كنند و قيمت.

وي گفت: “امروز ، ما به مديران شجاع و جهادگر احتياج داريم ، اما تخطي از هيچ سيستم يا فردي قابل قبول نيست ، و نظارت نبايد باعث ضعف اين مديران شود” ، وي با توصيه به برگزاركنندگان جسارت مديران شجاع را نداد.

اين مقام مسئول بر پرهيز از اختلاف بين آژانس ها و سازمان ها تأكيد كرد و گفت: “مردم از وقوع اين اختلافات تحت تأثير قرار مي گيرند ، بنابراين رفع موانع و مشكلات ارائه خدمات به مردم شهر بايد توسط مسئولان رسيدگي شود.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.