محصولات ۲۰ واحد فناور پارك علم و فناوري كرمانشاه صادر مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۹ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيامك آزادي ظهر امروز در نشست خبري با اشاره به فعاليت هاي پارك علم و فناوري كرمانشاه از سال 1384 تا كنون اظهار داشت: پارك علم و فناوري جهاد دانشگاهي با هدف تامين زيرساخت هاي لازم تاسيس شد. براي توسعه فناوري و نوآوري ، و در واقع مسئول توسعه اكوسيستم …

محصولات ۲۰ واحد فناور پارك علم و فناوري كرمانشاه صادر مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://dibarooz.ir/محصولات-۲۰-واحد-فناور-پارك-علم-و-فناوري/ Sat, 18 Sep 2021 13:10:15 0000 عمومي https://dibarooz.ir/محصولات-۲۰-واحد-فناور-پارك-علم-و-فناوري/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيامك آزادي ظهر امروز در نشست خبري با اشاره به فعاليت هاي پارك علم و فناوري كرمانشاه از سال 1384 تا كنون اظهار داشت: پارك علم و فناوري جهاد دانشگاهي با هدف تامين زيرساخت هاي لازم تاسيس شد. براي توسعه فناوري و نوآوري ، و در واقع مسئول توسعه اكوسيستم …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، سيامك آزادي ظهر امروز در نشست خبري با اشاره به فعاليت هاي پارك علم و فناوري كرمانشاه از سال 1384 تا كنون اظهار داشت: پارك علم و فناوري جهاد دانشگاهي با هدف تامين زيرساخت هاي لازم تاسيس شد. براي توسعه فناوري و نوآوري ، و در واقع مسئول توسعه اكوسيستم فناوري و نوآوري استان در طول سالها بود.

با اشاره به پشتيباني مجتمع علم و فناوري كرمانشاه از 650 واحد تكنيك وي طي سالهاي گذشته افزود: بيش از 70 درصد اين واحد موفق به راه اندازي كسب و كار شدند و در حال حاضر 265 واحد تكنيك آنها در سطوح مختلف تحت حمايت اين گروه فعاليت مي كنند.

رئيس پارك علم و فناوري جهاد دانشگاهي كرمانشاه اظهار داشت كه اين برنامه ريز كردن اقدامات خوبي براي حمايت از فناوري و شركت هاي نوآور در زمينه توسعه بازار به ويژه در زمينه صادرات انجام شده است ، وي گفت: محصولات بيش از 20 واحد تكنيك اين پارك به كشورهاي ديگر از جمله تركيه و كشورهاي اروپايي صادر مي شود.

آزادي تأكيد كرد: پارك علم و فناوري كرمانشاه مصمم است در خصوص توسعه محصولات صادراتي به صورت منظم بحث و تبادل نظر كند تكنيك دنبال دانش در خارج از كشور باشيد.

به گفته وي ، كرمانشاه طي سال هاي گذشته مسئول صادرات محصولات بوده است تكنيك و پايگاه دانش كشور براي عراق بود كه به دليل مشكلات داخلي عراق در مقطعي متوقف شد ، اما تا پايان امسال ساختارهاي لازم براي احياي موضوع صادرات اين محصولات فراهم مي شود.

آزادي تصريح كرد: اولويت در بحث صادرات محصولات دانش است تكنيكو محصولات كرمانشاه و سپس در مرحله بعد محصولات استانهاي ديگر به عراق.

توسعه ساختار از نظر تكنولوژيكي در كرمانشاه با مشاركت بخش خصوصي

وي با اشاره به برنامه هاي اصلي حوزه علم و فناوري كرمانشاه طي سال جاري گفت: توسعه ساختار از نظر تكنولوژيكي با مشاركت بخش خصوصي و با هدف حمايت از استارتاپ ها در مناطق اولويت دار اين استان ، يكي از شاخص ها استخوان اين پارك را برنامه ريزي كنيد.

آزادي تأكيد كرد كه براي دستيابي به نتايج مطلوب ، نمي توانيد مروري بر حوزه فناوري داشته باشيد: و بر اين اساس ، با مشاركت بخش خصوصي ، ساختارها از نظر تكنولوژيكي آه تو به عنوان بازوي قدرتمند پارك علم و فناوري كرمانشاه براي كمك به توسعه اكوسيستم فناوري و نوآوري ايجاد شد.

وي افزود: در حال حاضر هفت ساختمان وجود دارد از نظر تكنولوژيكي در زمينه هاي مختلف مانند كشاورزي هوشمند ، گياهان دارويي ، دانشجويي و … فعاليت مي كند تا استارتاپ ها را جذب كرده و به بازار آنها در پارك علم و فناوري كرمانشاه كمك كند و پيش بيني مي شود در نيمه اول سال آينده به 15 ساختمان افزايش يابد.

سازه هاي از نظر تكنولوژيكي جذب سرمايه و حمايت ملي مي كند

رئيس مجتمع علم و فناوري كرمانشاه براي مزاياي سازه ها از نظر تكنولوژيكي وي خاطرنشان كرد كه علاوه بر مدل درآمدي و اقتصادي هر يك از اين ساختارها ، بين آنها همبستگي وجود دارد سمت با اين سازه ها ، پارك منجر به ورود تخصصي به مناطق اولويت دار اين استان و نقش م inثر در جذب سرمايه و جلب و جلب حمايت نهادهاي ملي مي شود.

آزادي تاكيد كرد: بايد به سمت ساختارهاي زير هر يك از مراكز رشد در پارك علم و فناوري كرمانشاه حركت كنيم از نظر تكنولوژيكي اين امر به گونه اي ايجاد شده است كه بتوانيم ديدي حرفه اي ، حرفه اي و جامع از تكامل فناوري داشته باشيم.

وي با اشاره به افتتاح برج فناوري كرمانشاه در سال جاري گفت: اين برج داراي زير بناي 20 هزار متر مربع است و مي تواند حداقل 110 واحد را در خود جاي دهد. تكنيك تلاش شده است تا همه بازيگران فناوري و نوآوري زيست محيطي براي نگهداري در اين برج ايجاد شوند.

هدف از اجراي طرح توانمندسازي صدف آتش بازي فارغ التحصيل مريدان آكادمي است

آزادي اجراي پروژه صدف به منظور توانمندسازي دانشجويان و فارغ التحصيلان مريدان وي گفت: “هدف اين پروژه طراحي مسير شغلي آينده دانشجويان و فارغ التحصيلان است.” مريدان دانشگاه و كمك به آنها براي ايفاي نقش در فناوري و نوآوري هاي زيست محيطي اين استان ريز كردن او بود.

وي يكي از چالش هاي اين استان را نداشتن دانش تجاري عنوان كرد از نظر تكنولوژيكي ابتكاري در بين فارغ التحصيلان مريدان وي افزود: اين دانشگاه: پارك علم و فناوري كرمانشاه ، در قالب يك مدل مدولار ، با اجراي پروژه صدف ، كه سومين دوره اين پروژه در پاييز امسال برگزار مي شود ، به اين افراد قدرت داد.

وي افزود: پروژه صدف در چهار فاز اجرا مي شود ، در فازهاي اول و دوم ، كارگاه هاي عمومي و مهارت هاي تخصصي برگزار مي شود و در فاز سوم ، شركت كنندگان با فناوري و نوآوري محيطي براي سازه هاي فناوري آشنا مي شوند.

رئيس پارك علم و فناوري كرمانشاه با اشاره به ويژگي هاي بارز پروژه صدف ، افزود: شركت كنندگان با ايده مي توانند ايده هاي خود را به مرحله اجرا گذاشته و تجاري سازي كنند يا در قالب يك فرد توانمند و علاقه مند براي جذب ديگران. شروع كردن ها او هست.

وي با بيان اينكه ظرفيت شركت در اين دوره 100 نفر است ، خاطرنشان كرد: علاقه مندان براي ثبت نام در پروژه صدف مي توانند تا 31 شهريور به آدرس www.kti.ir مراجعه كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.