روند ابتلاء به كرونا در دورود به شدت در حال افزايش است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۰ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، خدا نزار دريكوند در سخناني گفت: روند ورود به كرونا سلام به شدت در حال افزايش است و اگر مردم رعايت نكنند ، در روزهاي آينده شاهد روزهاي سختي در شهر خواهيم بود. وي گفت: در سه روز گذشته در سلام 955 نفر براي آزمايش كرونا به مراكز درماني مراجعه …

روند ابتلاء به كرونا در دورود به شدت در حال افزايش است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://dibarooz.ir/روند-ابتلاء-به-كرونا-در-دورود-به-شدت-در/ ديباروز Tue, 17 Aug 2021 20:48:13 0000 عمومي https://dibarooz.ir/روند-ابتلاء-به-كرونا-در-دورود-به-شدت-در/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، خدا نزار دريكوند در سخناني گفت: روند ورود به كرونا سلام به شدت در حال افزايش است و اگر مردم رعايت نكنند ، در روزهاي آينده شاهد روزهاي سختي در شهر خواهيم بود. وي گفت: در سه روز گذشته در سلام 955 نفر براي آزمايش كرونا به مراكز درماني مراجعه …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، خدا نزار دريكوند در سخناني گفت: روند ورود به كرونا سلام به شدت در حال افزايش است و اگر مردم رعايت نكنند ، در روزهاي آينده شاهد روزهاي سختي در شهر خواهيم بود.

وي گفت: در سه روز گذشته در سلام 955 نفر براي آزمايش كرونا به مراكز درماني مراجعه كردند كه از اين تعداد حدود 300 نفر مثبت بودند.

فرماندار فرماندار سلام آمار سه روز گذشته در سلام اين بدان معناست كه اگر همين روش را ادامه دهيم ، ظرف 10 تا 12 روز آينده ، وضعيت بيماران و بيماران بستري بسيار بحراني خواهد بود.

دريكوند گفت: “مردم بايد پروتكل هاي بهداشتي را بيشتر رعايت كنند.” سلام در دو روز گذشته ، آنها روابط خوبي با دفتر مركزي كرونا برقرار كردند و مغازه خود را بستند ، كه اين عزيزان از آن استقبال مي كنند.

وي گفت: بسياري از هيئت هاي عزاداري از پروتكل هاي بهداشتي پيروي مي كنند ، اما هيئت ها و موكب ها تعداد كمي هستند سلام متأسفانه آنها مشكلات سلامتي را ناديده مي گيرند و با نوشيدن و چاي سلامت مردم را به خطر مي اندازند.

فرماندار فرماندار سلام وي با بيان اينكه افرادي كه قصد شركت در مراسم عزاداري روزهاي تاسو و عاشورا را دارند بايد از دستورالعمل ها و پروتكل هاي بهداشتي پيروي كنند ، اظهار كرد: اين عزيزان بايد براي سلامتي خود ، خانواده و اطرافيان خود از ماسك استفاده كنند و فاصله فيزيكي را رعايت كنند.

دريكوند گفت: “ما اميدواريم با پيگيري افراد در چند روز آينده شاهد كاهش بيماري عروق كرونا قلب و بستري شدن در بيمارستان باشيم.”

وي افزود: كليه راههاي منتهي به مراكز تفريحي و جاذبه هاي گردشگري شهرستان سلام آنها مسدود شده اند ، بنابراين ما از مردم مي خواهيم در اين مناطق نباشند.

فرماندار فرماندار سلام وي اظهار كرد: خودروهاي پلاك غير محلي در سطح شهر يك ميليون و 500 هزار تومان جريمه مي شوند كه اين جريمه قابل بخشش نيست و در صورت دير پرداخت دو برابر مي شود.

دريكوند گفت: “به دليل انتشار سريع ويروس جهش يافته.” دلتا و ميزان بالاي آلودگي به اين ويروس نياز به پيروي از دستورالعمل هاي بهداشتي را بيشتر احساس مي كند و هيچ كس نمي تواند با سادگي در امان باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.