يك دهم بيماران كوويدِ بستري در بيمارستان‌هاي آلمان، واكسينه‌شده‌ هستند

اخبار و اطلاعات جديد صنعت ساختمان را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

يك دهم بيماران كوويدِ بستري در بيمارستان‌هاي آلمان، واكسينه‌شده‌ هستند

۷ بازديد

پزشكان در آلمان معتقدند كه اگرچه واكسيناسيون عليه كوويد -19 مصونيت زيادي ايجاد مي كند ، افرادي كه واكسينه شده اند ممكن است هنوز به ويروس كرونا آلوده شده و به بيمارستان منتقل شوند و برخي نيز در بخش كار كنند. به گزارش ديباروز ، به گفته پزشكان بخش مراقبت هاي ويژه ، از هر …

يك دهم بيماران كوويدِ بستري در بيمارستان‌هاي آلمان، واكسينه‌شده‌ هستند https://dibarooz.ir/يك-دهم-بيماران-كوويدِ-بستري-در-بيمارست/ ديباروز Fri, 20 Aug 2021 16:53:52 0000 علمي و پزشكي https://dibarooz.ir/يك-دهم-بيماران-كوويدِ-بستري-در-بيمارست/ پزشكان در آلمان معتقدند كه اگرچه واكسيناسيون عليه كوويد -19 مصونيت زيادي ايجاد مي كند ، افرادي كه واكسينه شده اند ممكن است هنوز به ويروس كرونا آلوده شده و به بيمارستان منتقل شوند و برخي نيز در بخش كار كنند. به گزارش ديباروز ، به گفته پزشكان بخش مراقبت هاي ويژه ، از هر …

پزشكان در آلمان معتقدند كه اگرچه واكسيناسيون عليه كوويد -19 مصونيت زيادي ايجاد مي كند ، افرادي كه واكسينه شده اند ممكن است هنوز به ويروس كرونا آلوده شده و به بيمارستان منتقل شوند و برخي نيز در بخش كار كنند.

به گزارش ديباروز ، به گفته پزشكان بخش مراقبت هاي ويژه ، از هر 10 بيمار در بيمارستان هاي كرون آلمان يك نفر واكسينه شده است.

در حال حاضر در نوردراين-وستفالن ، 12 تا 13 درصد از بيماران بستري واكسينه مي شوند. به گفته پزشك سنديكاي پزشكان اورژانس و مراقبت هاي ويژه ، اين تعداد در آلمان تقريباً يكسان است.

براي متخصصان واضح بود كه واكسن هاي كرون مورد استفاده در آلمان 100٪ ايمني ايجاد نمي كند و بيماري كوويد -19 با وجود واكسيناسيون پيش بيني شده بود.

با اين حال ، همچنين واضح بود كه واكسن مي تواند شدت بيماري را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد ، و اين در مورد نوع دلتا ويروس كرونا نيز صدق مي كند ، اگرچه آمارهاي منتشر شده در عمل عكس اين را نشان مي دهد.

به گفته يكي از اعضاي انجمن پزشكان مراقبت هاي ويژه ، اگرچه اكثر افراد واكسينه شده در بخش هاي معمولي بيمارستان تحت درمان قرار مي گيرند ، اما برخي از آنها بايد در بخش مراقبت هاي ويژه بستري شوند ، حتي اگر اين تعداد تك رقمي باشد.

دكتر كارا گانديس مي افزايد كه افراد بسيار كمي هستند كه به عنوان مثال به دليل استفاده مداوم از داروهاي خاص ، سيستم ايمني بدن آنها ضعيف شده است. به همين دليل ، اين پزشك توصيه مي كند كه اين افراد حتماً دوز سوم واكسن كرونا را تزريق كنند.

به گفته دويچه وله ، وي مي گويد: “آمار بيماران بستري در بخش مراقبت هاي ويژه و نسبت پذيرفته شدگان در اين بخش با وجود واكسيناسيون ، از اين پس به طور منظم منتشر مي شود.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.