گروه تروريستي طالبان به تمام وعده‌هايش پشت پا خواهد زد

اخبار و اطلاعات جديد صنعت ساختمان را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

گروه تروريستي طالبان به تمام وعده‌هايش پشت پا خواهد زد

۸ بازديد

سردبير روزنامه “جمهوري اسلامي” گفت كه گروه تروريستي طالبان پس از تقويت قوت از همه وعده هاي خود عقب نشيني مي كند و اهداف خود را در قرون وسطي دنبال مي كند. به گزارش ديباروز ، شما يادداشتي از مسيح مهاجر با عنوان “پرده ها كشيده شده” را خوانديد: رضاخان براي فريب مردم به مراسم …

گروه تروريستي طالبان به تمام وعده‌هايش پشت پا خواهد زد https://dibarooz.ir/گروه-تروريستي-طالبان-به-تمام-وعده‌هاي/ ديباروز Wed, 18 Aug 2021 20:49:23 0000 عمومي https://dibarooz.ir/گروه-تروريستي-طالبان-به-تمام-وعده‌هاي/ سردبير روزنامه “جمهوري اسلامي” گفت كه گروه تروريستي طالبان پس از تقويت قوت از همه وعده هاي خود عقب نشيني مي كند و اهداف خود را در قرون وسطي دنبال مي كند. به گزارش ديباروز ، شما يادداشتي از مسيح مهاجر با عنوان “پرده ها كشيده شده” را خوانديد: رضاخان براي فريب مردم به مراسم …

سردبير روزنامه “جمهوري اسلامي” گفت كه گروه تروريستي طالبان پس از تقويت قوت از همه وعده هاي خود عقب نشيني مي كند و اهداف خود را در قرون وسطي دنبال مي كند.

به گزارش ديباروز ، شما يادداشتي از مسيح مهاجر با عنوان “پرده ها كشيده شده” را خوانديد:

رضاخان براي فريب مردم به مراسم عزاداري امام حسين (عليه السلام) مي رفت و حتي خود را با گل مالش مي داد. پس از به قدرت رسيدن و رضاشاه ، مساجد را بست و حسينيه و تقيه را به انبار تبديل كرد و چهره واقعي خود را با ضربات ديگر به دين و متقيان نشان داد.

گروه تروريستي طالبان اكنون با اعزام مأموران خود به مساجد و حسينيه در شهرهاي مختلف افغانستان و تظاهر به پيروي از اعتقادات شيعه ، در تلاش است تا شيعيان را فريب دهد ، گويي مي خواهد از حاكمان خود و زنان افغاني براي حكومت زمان بگيرد. آنها چه كساني هستند

بدون ترديد اين گروه متحجر و تروريستي پس از تحكيم قدرت از تمام وعده هاي خود چشم پوشي كرده و در قرون وسطي به دنبال دستيابي به اهداف خود خواهد بود.

طالبان در چارچوب يك توطئه خاص آمريكايي كه رئيس فاسد ارتش افغانستان بخشي از آن بود ، به قدرت رسيدند و هر آنچه در هفته هاي گذشته اتفاق افتاد ، توطئه اي براي اجراي اين توطئه بود.

اين روزها فيلم هايي در فضاي مجازي دست به دست مي شود كه نشان مي دهد رهبران طالبان با هواپيماهاي آمريكايي به افغانستان باز مي گردند ، تروريست هاي طالبان مجسمه شهيد مزاري را منفجر مي كنند و رهبران طالبان به ماموران خود دستور مي دهند تا منتظر تصرف پنجشير باشند و سپس محاكمه و اعدام مي شود. هرگز مخالفت نكنيد.

اين چهره واقعي طالبان است و آنچه رسانه هاي ملي اين روزها اين گروه را به تصوير مي كشند غيرواقعي است ، همانطور كه اين روزها تحليلگران فداكار تلاش مي كنند طالبان را در ملاء عام به تصوير بكشند.

حركاتي كه اين روزها آمريكايي ها براي فاصله گرفتن از طالبان انجام مي دهند و آنچه برخي رسانه هاي غربي در همين زمينه مي گويند و مي نويسند ، بخشي از همان توطئه براي فريب افكار عمومي است.

طالبان به دليل ايدئولوژي سلفي ها نمي توانند تغيير كنند. اين گروه به دليل قوميت خود دولت افغانستان را به پشتون ها نسبت مي دهد و اگر در مراحل اوليه شكست بخورد ، يك تاكتيك خواهد بود و قدرت را در مراحل بعدي در انحصار خود خواهد داشت.

ذبيح الله مجاهد ، سخنگوي طالبان كه اكنون وزير فرهنگ و ارشاد است ، در اولين مصاحبه خود پس از تصرف كابل گفت: “ما اصول اسلامي ، شرع خود و اين حق ما خواهد بود …” شريعت حق كار خواهد داشت. “

اين اظهارات به وضوح نشان مي دهد كه طالبان ايمان خود را رها نخواهند كرد ، زيرا اسلام و شريعت ، به گفته اين گروه استخواني ، دقيقاً همان چيزي است كه آنها در عمل در آغاز وجود خود نشان داده اند. به همين دليل ، بهتر است كساني كه در ايران اميدوارند اين گروه را جذب كنند در تجزيه و تحليل خود تجديد نظر كرده و اطمينان حاصل كنند كه اگر راه خود را ادامه دهند ، پس از بسته شدن پرده ها و توطئه مشترك آمريكا و طالبان عليه افغانها مردم و جمهوري ، اگر اسلام ايران افشا شود ، پشيمان خواهند شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.