تدابير بيمارستان مسيح دانشوري همزمان با افزايش مراجعه بيماران كرونايي پيك پنجم 

اخبار و اطلاعات جديد صنعت ساختمان را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

تدابير بيمارستان مسيح دانشوري همزمان با افزايش مراجعه بيماران كرونايي پيك پنجم 

۶ بازديد

رئيس بيمارستان مسيح دانشوري ضمن اعلام اقدامات اين بيمارستان به دليل افزايش مراجعات ويروس كرونا در قله پنجم كرونا گفت: خود را از هزينه هاي درمان محروم نكنيد. به گزارش ديباروز ، جلسه فوق العاده شوراي علمي بيمارستان مسيح دانشوري همزمان با موج پنجم و با افزايش مراجعه بيماران به بخش اورژانس كرونا در اين …

تدابير بيمارستان مسيح دانشوري همزمان با افزايش مراجعه بيماران كرونايي پيك پنجم  https://dibarooz.ir/تدابير-بيمارستان-مسيح-دانشوري-همزمان/ ديباروز Wed, 21 Jul 2021 16:05:12 0000 علمي و پزشكي https://dibarooz.ir/تدابير-بيمارستان-مسيح-دانشوري-همزمان/ رئيس بيمارستان مسيح دانشوري ضمن اعلام اقدامات اين بيمارستان به دليل افزايش مراجعات ويروس كرونا در قله پنجم كرونا گفت: خود را از هزينه هاي درمان محروم نكنيد. به گزارش ديباروز ، جلسه فوق العاده شوراي علمي بيمارستان مسيح دانشوري همزمان با موج پنجم و با افزايش مراجعه بيماران به بخش اورژانس كرونا در اين …

رئيس بيمارستان مسيح دانشوري ضمن اعلام اقدامات اين بيمارستان به دليل افزايش مراجعات ويروس كرونا در قله پنجم كرونا گفت: خود را از هزينه هاي درمان محروم نكنيد.

به گزارش ديباروز ، جلسه فوق العاده شوراي علمي بيمارستان مسيح دانشوري همزمان با موج پنجم و با افزايش مراجعه بيماران به بخش اورژانس كرونا در اين مركز به رياست دكتر ولايتي و با حضور نمايندگان و مسئولان برگزار شد. از بخشهاي مختلف

در اين جلسه فوق العاده بررسي و بسيج كليه امكانات و تجهيزات مركز جهت ارائه حداكثر خدمات پزشكي به شهروندان در دستور كار بود. در اين جلسه راهكارهاي ارائه خدمات بيشتر متناسب با شرايط جديد كه به ويژه به دليل سه برابر شدن تعداد مشتريان در هفته پنجم كرونا بسيار حساس است ، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه علي اكبر ولايتي رئيس بيمارستان مسيح دانشوري ضمن تأكيد بر حضور فعال كليه كادر پزشكي و پرستاران براي پاسخگويي سريع و به موقع به بيماران ، بر استفاده بيشتر از امكانات موجود در خدمات و درمان تأكيد كرد و گفت: وي در اولين ويزيت و بيماران ارجاع شده اظهار داشت: از ساير بيمارستان ها ، از درمان مطمئن باشيد و به دليل كمبود بيمه يا هزينه ، هيچ بيماري از درمان محروم مي شود.

ولايتي افزود: از ابتداي شيوع كرونا ، بيمارستان مسيح دانشوري پيشتاز مبارزه جدي با اين ويروس بوده و اقداماتي را انجام داده است و اكنون اين مسئله مهم بايد با تمام توان و با حمايت پزشكي مورد توجه قرار گيرد. كاركنان. “هيچ مشتري از هر نوع و شدت نبايد بيمارستان را بدون دريافت خدمات پزشكي ترك كند ، و افراد مربوطه بايد مراقبت هاي لازم را براي پذيرش هرچه بيشتر مشتري انجام دهند و در صورت لزوم آنها را به بيمارستان منتقل كنند.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان مسيح دانشوري ، وي از تلاش مدافعان بهداشت در سراسر كشور به ويژه همكاران بيمارستان مسيح دانشوري كه همدلي ، كوشش ، مقاومت ، مقاومت و مبارزه را نشان دادند و اميدوارند سلامت و آرامش را از بين ببرند ، ستود. در اسرع وقت ويروس به جامعه بازگشت.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.