پذيرش توبه بندگان با اشتياق به سمت معبود

اخبار و اطلاعات جديد صنعت ساختمان را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

پذيرش توبه بندگان با اشتياق به سمت معبود

۵ بازديد

ديباروز / قم استاد حوزه علميه گفت: خداوند به حضرت داود (سلام الله عليه) فرمود كه اگر نمازگزار من بداند كه چقدر منتظر او هستم ، از شوق مي ميرد و به او مي گويد اگر تو در شب توبه نكردي. خيانت ، روز عرفه روزي است كه توبه در آن پذيرفته مي شود و …

پذيرش توبه بندگان با اشتياق به سمت معبود https://dibarooz.ir/پذيرش-توبه-بندگان-با-اشتياق-به-سمت-معبو/ ديباروز Tue, 20 Jul 2021 18:55:41 0000 فرهنگ و هنر https://dibarooz.ir/پذيرش-توبه-بندگان-با-اشتياق-به-سمت-معبو/ ديباروز / قم استاد حوزه علميه گفت: خداوند به حضرت داود (سلام الله عليه) فرمود كه اگر نمازگزار من بداند كه چقدر منتظر او هستم ، از شوق مي ميرد و به او مي گويد اگر تو در شب توبه نكردي. خيانت ، روز عرفه روزي است كه توبه در آن پذيرفته مي شود و …

با اشتياق توبه بندگان را براي خدا قبول مي كنند

ديباروز / قم استاد حوزه علميه گفت: خداوند به حضرت داود (سلام الله عليه) فرمود كه اگر نمازگزار من بداند كه چقدر منتظر او هستم ، از شوق مي ميرد و به او مي گويد اگر تو در شب توبه نكردي. خيانت ، روز عرفه روزي است كه توبه در آن پذيرفته مي شود و ما بايد در اين روز براي حق ائمه از خدا بخواهيم (ص) تا زماني كه توبه ما پذيرفته شود.

زائر اسلام و مسلمانان ، سيد حسين مومني در سخنراني خود پيش از نماز عرفه در حرم حضرت معصومه (سلام الله عليها) به 4 مفهوم مهم روز نماز عرفه اشاره كرد:
وي با بيان اينكه دعاهاي مختلفي براي ائمه (سلام الله عليها) براي روز عرفه در كتابهاي رمان وجود دارد ، گفت: وجود اين دعا بيانگر اهميت نماز در اين روز است زيرا اين لحظه هاست كه در آن خدا بندگانش را دوست دارد.
اين استاد حوزه علميه با تأكيد بر لزوم رعايت آداب و معاشرت در نماز گفت: آداب و معاشرت در نماز شناختن موقعيت خود و دانستن اين است كه با چه كسي صحبت مي كنيم ، زيرا ما فقير هستيم و از سر تا پا نياز داريم و خداوند به هيچ وجه غني و بي نياز است ، ما بايد نياز خود را به خدا ابراز كرده و دستان خود را به سمت خدا خالي ارائه دهيم.
وي افزود: ما بايد در مواقع ابتلا ايمان و توكل خود را به خدا افزايش دهيم و به جايگاهي برسيم كه همه چيز در دست قدرت الهي را بدانيم و بدانيم كه در همه چيز بايد به خدا توجه كنيم. ما كه حتي بند كفش ، و ما از خدا نمك غذاي خود را مي خواهيم ، و فقر خود را فقط به خدا ابراز مي كنيم. “
استدلال اسلام و مسلمانان م secondمن توبه و بازگشت به خدا را دومين موضوع مهم در روز عرفات دانست و افزود: خداوند به حضرت داود (سلام الله عليه) فرمود كه اگر بنده من بداند من چقدر منتظر هستم او ، از آرزو مي ميرد ، و روايت شده است كه اگر شب توبه نكرد ، و در روز عرفات توبه روز پذيرش است. توبه ، و در اين روز ما بايد خدا را به حق امامان (سابق:) تا توبه ما پذيرفته شود.
وي با بيان اينكه سومين موضوع مهم در روز عرفه استغفار از خداوند است ، گفت: در اين روز بايد گناهاني را كه در ذهن خود مرتكب شده ايم مرور كنيم و نعمت خدا را بر خود ياد كنيم و از خدا بخواهيم. ما را ببخشد و استغفار كند و به خدا ايمان داشته باشد.
و مدرس حوزه علميه ادامه داد: چهارمين موضوع مهم در روز عرفات توجه و دعا به امام زمان (عج) است زيرا ما براي آمرزش گناهان و پذيرش توبه به امضاي امام زمان (سلام الله عليه) نياز داريم و ما بايد به ياد امام زمان (عج) باشيم. ) زياد و بگذاريد براي آنها دعا كنيم و آنها را راضي كنيم.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.